Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой карал ли е с такива джанти ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Вервайте на квото си искате. Не ми се спори.

    Просто за сведение:
    Баланс-машината се ориентира по централния отвор за оста на въртене на колелото, а на автомобила то се върти около центъра на окръжността, по която са наредени центровете на отворите за болтовете. Следователно се очаква тези две точки да съвпадат с голяма точност. Това съвпадение на центровете трябва да се запази, или джантата да се балансира като такава без централен отвор. Това второто е доста скъпо и малко работилници го могат.

    ПП И още нещо - не случайно има точно определен ред на стягане на болтовете на джантата.

    Last edited by търтей; d.m.y г., 00:11.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      Вервайте на квото си искате. Не ми се спори.

      Просто за сведение:
      Баланс-машината се ориентира по централния отвор за оста на въртене на колелото, а на автомобила то се върти около центъра на окръжността, по която са наредени центровете на отворите за болтовете. Следователно се очаква тези две точки да съвпадат с голяма точност. Това съвпадение на центровете трябва да се запази, или джантата да се балансира като такава без централен отвор. Това второто е доста скъпо и малко работилници го могат.

      ПП И още нещо - не случайно има точно определен ред на стягане на болтовете на джантата.

      добре де и какво правим когато съвпаднат?

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
        добре де и какво правим когато съвпаднат?


        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        Вервайте на квото си искате. Не ми се спори.
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #64
          Пепи понеже споменаваш често физиката.
          Та там вярване няма.
          Има решение на задачата.
          Пък всяко решение е вярно независимо как се е стигнало до него.

          Иначе да бием негрите.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            Пепи понеже споменаваш често физиката.
            Та там вярване няма.
            Има решение на задачата.
            Пък всяко решение е вярно независимо как се е стигнало до него.

            Иначе да бием негрите.
            Да решението е ясно.
            Заради него има изрично написан ред на стягане на болтовете на джантата. Който е различен в зависимост от броя на болтовете/шпилките.

            Както и има ред за стягане на главата на мотора.
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #66
              пак почнахме митове и легенди

              ще питам един гумаджия дали можем да ги разсеем
              в смисъл да премери една джанта стегната правилно и една правилно дали имат разлика в биенето

              Comment


              • #67
                По добре вземи шублер и премери отвора на оригиналната джанта и леглото на главината.
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  По добре вземи шублер и премери отвора на оригиналната джанта и леглото на главината.
                  с каква точност?

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                    с каква точност?
                    Е щом ти казвам шублер, а не рулетка, оставям на теб да прецениш точността.

                    Има една книжка, казва се "Допуски и сглобки". Полезно четиво е.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      Е щом ти казвам шублер, а не рулетка, оставям на теб да прецениш точността.

                      Има една книжка, казва се "Допуски и сглобки". Полезно четиво е.
                      Е като казваш да мери разстояния м/у отвори с шублер - точността става необходим елемент Добре е не само да четеш заглавията на книгите
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #71
                        Вероятно съм я чел тая книжка доста отдавна. Както казах сто пъти в тая тема - не ми се спори, правете квото си искате, вярвайте в квото си сикате

                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Вероятно съм я чел тая книжка доста отдавна. Както казах сто пъти в тая тема - не ми се спори, правете квото си искате, вярвайте в квото си сикате

                          Ми ние така правим ма ти всяваш смут и хората се чудят кво става, а пък в спора се ражда истината
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #73
                            Смут? Аз? Аууу, извинете.
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #74
                              да продължим с решението на задачата:

                              диаметъра на главината е 58мм



                              диаметъра на отвора на оригинална джанта е 58мм
                              малко фотографа е зле, но той толкова си може



                              диаметъра на втулка за неоригинална джанта е 58мм




                              снимки голям формат
                              http://hfhpe.clubalfaromeo.com/extre...s/IMG_3555.jpg
                              http://hfhpe.clubalfaromeo.com/extre...s/IMG_3558.jpg
                              http://hfhpe.clubalfaromeo.com/extre...s/IMG_3556.jpg

                              та търтея да каже можем ли така аджеба съвпадат ли максимално въпросните 2 точки

                              П.П. втулката все пак е за джанта Алесио 4х98
                              но ако търтея има възражения можем да измерим и тези на Баунсер-а, дори с по точни уреди

                              Comment


                              • #75
                                Ми за сега виждам, че измерванията са грешни, щото 58 мм не можеш на нанижеш върху 58 мм

                                ПП Държа да подчертая, че ексцентричните болтове вършат идеална работа, което никога не съм оспорвал.
                                Last edited by търтей; d.m.y г., 22:01.
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X